Hvem er vi?

Tilbage i 2007 startede Party In The Sky som et lille mobiltdiskotek, der blev lejet ud til mindre fester. Det viste sig ret hurtigt at det var en stor succes, og som årene er gået har vi fået opbygget et stort kundekartotek og fået en masse know-how. Vi har haft stor succes med at afholde egne events, og samtidig oplever vi også hele tiden stor efterspørgsmål på vores mobiltdiskotek til både små og større events.

Vi kan levere til alle former for fest. Hvad enten der er tale om en 50-års fødselsdag eller en større event for flere tusinde gæster, så har vi hvad der skal til for at levere et tilfredsfredsstillende produkt til vores kunder. Kvalitet er for os en æressag, og vi bestræber os altid på at være lydhøre overfor vores kunder, så de hver gang får en god oplevelse når de lejer hos os.

Hos os sætter vi en ære i at kunden får skræddersyet den pakke der passer til deres event. Vi har et rigtig godt samarbejde med en lang række af de dygtigste DJ’s i landet, så vi der altid være helt styr på både lyd, lys og musikken. Derfor får du altid en god oplevelse hos os.

Vores kundekartotek indeholder både virksomheder, foreninger samt private – så uanset hvilken kategori du tilhører, så kan du trygt vælge os som leverandør af mobiltdiskotek til dit event.

Hvad kan vi?

Professionel kundepleje

Kundernes tilfredshed er vores største succeskriterie. Vi yder altid et professionelt arbejde, så kunderne vender tilbage. Dialog og kommunikation sætter vi højt på dagsorden.

Professionelt udstyr

Vi leverer altid top professionelt udstyr, og sørger altid for at have en tekniker til at stille op, hvis det er det kunden ønsker. Kvalitet er for os altafgørende.

Skræddersyet DJ's

Med en mange DJ’s i vores fold, så vælger vi altid en DJ der er skræddersyet til netop din fest. Hvad enten det er en 50-års fødselsdag eller gymnasiefest, så har vi DJ’s der er klar til at spille op til fest.

Design din egen diskopakke

Hos os kan du helt selv sammensætte den diskopakke der passer til din fest. Vi er naturligvis altid klar med gode råd, og derfor skaber vi sammen rammerne der gør din fest til en succes.

Event-planlægning

Vi har flere års erfaring med planlægning af alle former events. Derfor er vi klar, hvis du skal afholde et arrangement – men samtidig har brug for en sparringspartner. Sammen kan vi sørge for at din fest bliver som ønsket.

Event-planlægning

Vi har flere års erfaring med planlægning af alle former events. Derfor er vi klar, hvis du skal afholde et arrangement – men samtidig har brug for en sparringspartner. Sammen kan vi sørge for at din fest bliver som ønsket.

Følg os på facebook

Vores team

  • Show All
  • Founder
  • Manager/PR/Booking
  • Teknisk ansvarlig
Casper Ahlehoff Hansen

Casper Ahlehoff Hansen

Manager/PR/Booking

”Man kan nå langt med held – men med en kombination af held og hårdt arbejde, så når man længst.” Casper er virksomhedens ansigt udadtil. Han har altid et smil på læben, og står i det daglige for kontakten med kunderne. Med flere år i event-verdenen, har han samtidig også opbygget en masse gode relationer og stort know-how. Er også manden der står for markedsføringen af virksomheden.

Mike Holm Olsen

Mike Holm Olsen

Founder, Teknisk ansvarlig

”Der findes ikke problemer, kun opgaver der skal løses.” Mike er ejer af virksomheden og samtidig også det tekniske geni. Med flere års erfaring i branchen, kan man ikke komme udenom Mike, hvis der skal snakkes om hvem der dygtigst i disko-branchen. Han har lavet disko til alle former for arrangementer, og med sin innovative og kreative tankegang, formår han altid at få skræddersyet et setup der falder i kundens smag.

Præsentationsvideo

Produceret af TT-Film

00:50

Kontakt os

Det betyder meget for os at vi levere en helhedsoplevelse af det du ønsker